Communicatie (U 14-1)

Chauffeurs zijn het visitekaartje van uw bedrijf. Hun communicatieve en sociale vaardigheden zijn essentieel voor het imago en succes van de onderneming. Deze Code 95 training “Communicatieve en Sociale Vaardigheden” maakt uw medewerkers bewust van hun gedrag en leert hen hoe ze dit positief kunnen beïnvloeden om uw bedrijf positief te presenteren.

Doelgroep
De cursus Communicatieve en Sociale Vaardigheden is bedoeld voor beroepschauffeurs (C/CE) die klantcontact hebben en een positieve bijdrage willen leveren aan het imago van het bedrijf. Ook geschikt voor transportondernemers die willen investeren in de representativiteit van hun personeel.

Werkwijze
De training bestaat uit een combinatie van theorie (via e-learning) en praktijk. De e-learning dient voorafgaand het praktijkdeel afgerond te zijn. De cursus bestaat uit:

  • E-learning module | 4 uur
  • Praktijktraining | 3 uur

Inhoud
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • DNA- en cultuurprofiel bedrijf
  • Representativiteit en beroepshouding
  • Mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Normen en waarden
  • Ruisvorming
  • Klantbenadering
  • Commercieel gedrag
  • Dimensies van cultuur
  • Handelen en denken vanuit diverse achtergronden
  • Reflectie
  • Feedback.
  • Certificering

Na het succesvol afronden van de cursus ontvangt de deelnemer een digitaal certificaat. Deze cursus telt mee voor 7 nascholingspunten Code 95.

In-company
Deze training is ook zeer geschikt om op jouw locatie te laten plaatsvinden. Wij passen de training aan op basis van de specifieke werkomstandigheden binnen jouw organisatie. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Samen bewust veilig!

Ga naar de bovenkant